۲۳ خرداد ۱۳۹۰، ۲۰:۵۴

با حکم استاندار/

رئیس کارگروه حمل و نقل و مدیریت بحران مازندران منصوب شد

رئیس کارگروه حمل و نقل و مدیریت بحران مازندران منصوب شد

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران در حکمی رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی مدیریت بحران مازندران را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با صدور حکمی از سوی استاندار مازندران، سید علی اسد مدیرکل راه و ترابری مازندران به عنوان رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی مدیریت بحران مازندران شد.

با توجه به اینکه مازندران تنها استانی است که از طریق سه محور حیاتی و مهم با پایتخت کشور در ارتباط است و حضور میلیونی گردشگر و مسافر و تردد آنها از محورهای ارتباطی این استان،سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران دراین حکم مدیرکل راه و ترابری استان را به عنوان رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی مدیریت بحران مازندران منصوب کرد.
 
در بخشی از این حکم آمده است: در اجرای تبصره چهار ماده آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل و شریانهای حیاتی منصوب می شوید.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره مندی از توانمندی های اعضاء در جهت پیشبرد اهداف پیش بینی شده در قانون و آئین نامه اجرایی موفق و موید باشید.
 
مازندران از طریق سه محور هراز، کندوان و فیروزکوه با پایتخت کشور در ارتباط است.
کد خبر 1334576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha